Umeå - hemma?

Sitter nu i Umeå och tar det lite lugnt. Har flängt runt lite i förmiddags och kommer att fortsätta flänga om en stund. Det är ju endel som ska fixas och vänner som ska träffas när man bara är hemma en sån kort visit. Kom hit till Umeå i onsdags och har sen dess haft fullt schema. Kul men ansträngande...

Idag har jag den mest intressanta dagen... Gör fystester för IKSU. Shit vilken förmån och vilken enorm motivationshöjare. Var iväg imorse kl 9.30 på bodyscan och ska iväg nu kl 14 på fystestet. Berättar mer om det sen.

Annars mår jag bra. Har dock haft vissa sömnsvårigheter sen jag kom hem till Sverige i söndags. Ögonbindeln är ett måste när jag ska sova men inte ens det har hjälpt alla gånger. Hoppas jag vänjer mig i juli då jag är tillbaka på riktigt!

Var på IKSUs träning i onsdags.. min första dag här uppe. Första passet med laget = snabbhet och 4 minuters intervaller... Schysst start :)

Annars har jag hunnit med att spela beach och umgås med vänner - livet leker med andra ord! Semester är king då man har roliga saker att fördriva tiden med! :)

Nu ska jag vila en helvtimme... sov lite lite inatt!

Adjö!








Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Hoppas att det gick bra att resa igår! Jag blev sjuk, som jag misstänkte när jag vaknade med ont i halsen. Så jag är hemma från jobbet idag. Hoppas att du är frisk och får en mysig semester! Kram!

2009-06-03 @ 08:53:37
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Så var du tillbaka i Schweiz igen. Härligt antar jag. Jag tycker du får lägga in ett inlägg därifrån med lite spännande foton :)



Har faktiskt inte kunnat hålla mig borta från min egen blogg så jag har dragit igång den igen... så när du saknar mig kan du läsa om vad jag har för mig igen :)



Hoppas du får några underbara veckor i Schweiz innan det är dags att åka hem till Sverige och Umeå igen!



KRAM

2009-06-03 @ 21:12:51
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0