Tanzania är najs :)

Oj vad vi har det bra!

Vi har varit med om såååå mycket och har hittills bara varit borta en vecka. Kommer skriva om allt hemma i Sverige sen men lägger här upp lite bilder från veckan som varit.

Dar Es Salaam & White sand island

1. Moa vid hamnen i Dar Es Salaam
2. På båten på väg hem från White sand island. Blev sjöblöta pga höga vågor som vällde in...
3. Då vi är försiktiga med solen lgger vi här under ett solskydd.

Handeni

1. På marknaden i Handeni
2. En mysig stund i soffan hemma hos familjen Lindberg. Lägg märke till min nya frisyr :)
3. En massajmarknad

Går inte så bra att publicera inläggen jag skriver.. detta är en förkortad version... skriver hellre ytterliggare ett inlägg en annan gång.




Kommentarer
Postat av: Rönnlund

Ååh ljuvliga bilder, ser fram emot att träffa er sen och få höra mer. Njut! pöss

2009-05-11 @ 11:12:39
Postat av: Herr Ahlehjelm

Men Ina-gumman, inte har du väl tänkt att missa sommaren i Umeå? Då blir jag lite ledsen... hade ju sett fram emot att få smiska dig i bangolf.. (jag tar ju som bekant inte tjej-däng ;-)

2009-05-12 @ 17:25:10
Postat av: Sofia

Hej vännen!



Vad roligt att se lite bilder och höra att ni har det bra! Det låter som ett härligt äventyr ni är ute på, speciellt med safari i tre dagar - så himla spännande!



Cool frisyr du har skaffat, du får tänka på att använda solskyddsfaktor så att du inte bränner dig i hårbotten. =)



Sköt om dig, hälsa Elin och lova att njuta av semestern! Vi ses hemma i Umeå snart, det ser jag verkligen fram emot (jag ser att jag nog måste informera maken om när du har tänkt vara här i Umeå i sommar så att han slipper vara orolig, haha).



Stora kramar!!

2009-05-12 @ 18:57:18
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Sandra Foppa

Hej tjejen, cool frissa...

Ni ser ut ha ha det underbart, njut å skaffa många härliga minnen som jag kan få återberättat senare ;)



Krama Elin å ta hand om er



Puss

2009-05-12 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0