Packat & Klart

Är trött - mycket trött! Var avslutningsfest med Dietlikon igår. Inte laget utan föreningen. Hamnade på krogen och kom hem rätt sent. Har trängsvärk i vaderna... Länge sen jag dansade så mycket...

Är förövrigt helt klar med packningen och har tom varit förbi flygplatsen en snabbis för att väga det. En väska vägde 21 kg, den andra 20, perfekt med andra ord!!! Just det.. två väskor... Åker nu först med den ena till Tanzania och Umeå. Skänker bort kläder i Tanzania och resten lämnar jag i Umeå. Sen åker jag hit ner utan packning, spnderar sommaren här och tar hem väska nummer två! PERFEKT! Har haft sån tur att jag även kunnat skicka med folk som varit här nere massor. Annars hade jag blivit ruinerad! Uppskattar att 55 kg ungefär har blivit hemskickat med andra...

Bilder från packningskaoset... behövde för övrigt 5 timmar för att packa det sista...


Hum... såg inte så lovande ut här... :)

Idag blir det till att städa och så ska jag ta avsked av familjen (Svenska familjen som bidragit starkt till att vi trivits så otroligt bra här nere. Träffade dem på Dietlikonfesten igår... Sara grät redan då för att vi ska åka hem...

Nu frukost och ett stort glas vatten!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0