Grymma dagar!

Eftersom jag troligtvis inte kommer att blogga i Tanzania så lägger jag nu upp de inlägg som jag planerat att skriva. Eftersom denna blogg är mycket till för att jag ska ha något att kunna gå tillbaka till och minnas så vill jag även skriva om mina fantastiska dagar här nu sista veckorna.

Förra helgen passade jag på att åka till Chur när landslaget var här och spelade. Det blev verkligen en perfekt helg för jag kunde se innebandy, bo hemma hos Anna och Johan Anderson samt göra en utflykt ihop med dem! Vi besökte under lördagen ett av deras smultronställen här i Schweiz. Utflykten blev till en liten alpby som låg jättevackert vid Walensee och vi tog oss dit med båt. Väl på ön strosade vi runt och kollade på de söta husen, de vackra vyerna, grillade korv och luktade på de fullt utslagna liljekonvaljerna. En helt fantastisk dag med andra ord! Var jättekul att se dem innan jag nu flyttar hem eftersom det är omöjligt att veta när vi ses nästa gång. Tack för i helgen mina vänner!!!



Söndagen spenderade jag på Zürich gator med att kolla på Celiné som sprang marathon. Jag är sjukt imponerad öven den mentala styrka alla dessa löpare har. Respekt!

På söndagkväll åkte jag till flygplatsen i Zürich och lämnade packning till de underbara IKSUtjejer som hjälpte mig att ta hem massa saker till Umeå eftersom jag själv annars skulle fått betala en förmögenhet på överviktskilon. TACK SNÄLLA NI!!! Passade även på att hämta min underbara vän Anna som stannade kvar efter landslagslägret för att besöka mig. Vi hade några riktigt mysiga dagar med god mat, vin, massa prat och shopping. Jättekul att du kom hit på besök vännen!

Nu ska fixa med lite måsten... mycket som ska göras men är snart klar :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Tjena! Det var ett tag sen jag kommentera. Ha det så bra i Tanzania och så kanske vi ses nu när du är i Sverige. Antingen i Umeå eller i Tunsta. Du är välkommen. Sköt om dig Kram Rosa

2009-05-09 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0