Doha

Elin läser och jag utnyttjar det fria internetet som finns. Inte så tokigt att fördriva tiden med. Själv plöjde jag min bok på första flygresan mellan Dar och Doha så jag har tyvärr ingen bok att läsa. Trodde det skulle ta betydligt längre tid att läsa ut den men tydligen inte. Boken var bra, bättre än jag förväntat mig. Läste Camilla Läckbergs "Olycksfågeln" vilket är den 4:e av hennes böcker som jag läst och jag tycker nog att denna var den bästa. Efter att ha läst de första tre "Isprinsessan" "Predikanten" och "stenhuggaren" hade jag börjat lessna på hennes sätt att skriva så denna bok tog jag med mig utifall att jag läste ut de övriga böckerna jag hade med mig. Bra drag med andra ord!

Nu har Elin läst ut boken... funderar på om vi ska rensa lite bland alla bilder eller om jag ska surfa.  Blir nog att rensa lite bilder så att inte Elin lessnar på mitt sällskap!

Längtar hem nu... mest för att jag vill föra över mina bilder till datorn och se om jag tagit några bra kort. Spännande =)

Jag behöver akut tvättid... mina kläder är äckligt smutsiga.

Längtar efter Sofia. Ska bo hos henne en vecka snart. LYCKA!

Har tränat helt okej i Tanzania, okej för att vara semester. Främst rehab för knät... Nu ser jag verkligen fram emot en riktig försäsong! Motiverad som F**!

Tschüss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns 2 böcker till Sjöjungfrun & Tyskungen, mkt bra böcker det där:)

2009-05-23 @ 22:25:15
Postat av: Sofia

Jag saknar dig också vännen, det ska bli så roligt att ses snart! Och du..vi kan säkert fixa tvättid i vår tvättstuga till dig! Vi har bokat en tid på lördag, men du kanske behöver ännu mer akut än så? :) Kramelikram!

2009-05-24 @ 11:14:21
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Sophia

Måste ju passa på att säga: Välkommen hem till Sverige! :) Verkar som du haft det riktigt bra på semestern, spännande med nya bilder. Vi borde ses när du är hemma i Umeå. Njut av Södertälje, kram

2009-05-25 @ 07:51:48
URL: http://sophiamolin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej hopp! Jo jag jobbar nu.. Men bara 3 v till :) Ser ut som jag måste jobba ändå fram till 15 på fredag, dålig tajming med yran.. Jag har bara ditt schweizar nummer men jag vet inte om du har kvar mitt? Ska vi försöka hitta en tid när vi båda har tid, kan tänka mig att du har lite att göra när du är hemma dessa dagar... :) Kram

2009-05-26 @ 17:18:36
URL: http://sophiamolin.blogg.se/
Postat av: Helmi

Hej min Prima! Va skönt att sett att du haft det bra. Här i Falun är allt som vanligt underbart =) Jag kommer inte komma upp till yran... Men vi ses ju snart! Kram kram

2009-05-26 @ 22:44:16
URL: http://karinhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0