Packning

Det är helt galet vad jag är ute i god tid... idag har jag nämligen packat min första väska för hemfärden. Min förhoppning är nämligen att Karin och Jennie ska ha möjliget att släpa hem den åt mig. De kommer nämligen på besök snart, 1-6 april är de här.

Det som jag har packat är allt som hör vintern till. Jackor, täckbyxor, vantar, halsdukar, skor mm. Känns skönt att bli av med sånt hur som helst, det tar bara massa plats nu och kommer inte till användning mer. Nu är det bara att hålla tummarna för att Karin och Jennie inte shoppar för mycket här nere :)

Har insett att jag har massor att ta hem... Får hoppas att många IKSU-tjejer blir uttagna till landslagslägret här nere i Schweiz i slutet av april. Blir de det ska jag fråga snällt om de vill hjälpa mig lite. Vore såååå bra om jag fick skicka lite med dem med. 40 kg övervikt har jag annars säkert :S

Funderar mycket på hur jag ska göra med jobb i sommar. Vill inte gå och såsa i 4 månader., det är för länge. Har ev ett jobb på gång, med det är isf här nere. Det skulle inte vara helt fel att få uppleva en sommar i Schweiz heller. Blir det så kommer jag till Umeå sista juni som det ser ut... jaja, vi ser väl!




Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej!

Välkommen hem. Då kanske kommer du till Tunsta och hälsar på. Kram Rosa

2009-03-27 @ 11:40:27
Postat av: Gunilla

Försöker igen....

Grattis! Hoppas du får en bra kväll.

2009-03-28 @ 16:31:06
Postat av: Gunilla

Ja jag menade grattis till födelsedagen, men dina nära o kära grattar o hurrar säkert till hemkomsten

i vår.



Hoppas nu du fick en kul o trevlig födelsedag och jag önskar din syster detsamma!

2009-03-30 @ 13:15:03
Postat av: x

Du kan alltid skicka grejer med posten, posten i Schweiz funkar utmärkt!

2009-03-30 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0