Milano och Intermatch

Jag har fått uppelva så mycket underbart under mina två säsonger här nere och i söndags var en sån dag som jag verkligen kommer att minnas.

I söndags morse kl 6.30 bar det iväg till Milano tillsammans med Karin, Simi, Tanja och Alfred (svensk som spelade med herrlaget GC denna säsongen)

Resan ner gick smärtfritt och snabbt... undrar om det beror på att jag mfl sov bort delar av den :)


Väl framme i Milano strosade vi runt på torget, kollade in Duomen, åt glass och bara njöt.



Detta vackra träd bevisar att det var betydligt mer vår i Milano än vad vi har här. Vackert! Fick även ett mycket bra bord på en uteservering där vi åt pizza och pasta och njöt av solen.


Vi avslutade våran vistelse i Milano med att se matchen mellan Inter och bottenlaget Reggina, en match där Zlatan gjorde två mål. Det är riktigt coolt att uppleva stämningen på plats och det är svårt att förstå hur stor Zlatan verkligen är i Italien. Riktigt häftigt!


Nu när det är klart att jag ska åka hem så vill jag passa på att uppleva så mycket som möjligt här nere. Får se vad det blir här näst...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det låter underbart att få möta våren i Milano,lätt

att bli avis!

Jag får nöja mig med Kläppen :)

Åker torsdag - söndag med våra ungdomar så det bli

kul!



2009-03-25 @ 23:58:58
Postat av: Simon

Jag är inte alls avundsjuk, har hört att fotbollen i italien är överskattad...

2009-03-27 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0