Cupsegrare

Första titeln för säsongen är säkrad. I lördags blev vi nämligen cupsegrare efter att ha besegrat Bern med 9-0 i finalen. Anledningen till att vi inte mötte ett bättre lag i finalen är att motståndare i cupen lottas. Vi slog då ut Red Ants redan i kvarten och hur Piranha Chur åkte ur vet jag tyvärr inte. Bern Capitals lyckades dock vinna sina matcher och fick spela final, men där tog det stopp. Ett silver i cupen är dock inte fy skam för ett lag som inte ens tog sig till slutspel.


För mig blev cupen en match bakom bänken men uppgift att peppa laget och ge tips främst till backarna. Är inte direkt så här jag hade hoppats att in säsong skulle sluta. Nu när allt det roliga börjar kan jag inte vara med igen. Just nu går jag på behandling och sjukgymnastik varje dag i hopp om att kunna vara med när finalrundan börjar. Snälla ni, håll tummarna för att det går. JAG VILL SPELA!

Annars är allt bara bra. På jobbet är det nu verkligen full rulle och jag ska jobba varje lördag hela mars så det blir en hel del med andra ord. Anledningen till att vi har så mycket kunder är att fotbillssäsongen sätter igång nu och vi har ett otroligt stort utbud, vilket gör att de flesta kommer till oss. Kul att ha massor att göra, dagarna går extremt fort!

Förresten... var vid vattenfallet i söndags, igen! Det hade jag verkligen inte trott att jag skulle besöka igen. Detta hoppas jag var sista gången, det är nämligen inte så intressant längre. Tror nämligen att detta var min 6:e gång denna säsong... :S

Sitter just nu och sorterar lite fotom från min tid i Schweiz. Det är helt otroligt vad jag har tagit mycket bilder här nere. Har dessutom insett att jag är i ett stort behov av en extern hårdisk. Nån som känner att jag är förtjänt av en födelsedagspresent? :)

Nu ska jag snart sova.. ska till sjukgymnasten redan kl 8 imorrn...

Kram och god natt!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna för en snabb rehabilitering och finalspel för dig vännen, det hoppas jag att du vet. :) En extern hårddisk är verkligen att rekommendera, vi har nyligen köpt en (trots att jag redan har alla bilder på cd-skivor, men det håller inte i så många åt tydligen). Dock har jag redan skickat en annan present till dig, hihi. Puss och kram, nu ska jag skynda till träningen!

2009-03-11 @ 17:38:41
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0