Tränar och njuter av sommaren

Nu har snart en vecka gått sen jag åter åkte ifrån Umeå för att istället bo i Schweiz. Skillnaden den här gången är att jag inte är här för att stanna utan mer på semster. Sex av sommarens veckor ska jag spendera här. Jag bor nu dock inte i min förra lägenhet i Dietlikon utan hemma hos Cédric och hans familj i Hubersdorf (ligger i närheten av Bern)

Eftersom jag inte nämnt något tidigare förstår jag att flera nu undrar vem Cédric är... Cédi som han även kallas är min pojkvän som jag har träffat sen i januari.


Jag och Cédi njuter just nu till fullo av sommaren där vårt enda måste varje dag är sommarträning. Denna följer vi slaviskt eftersom vi båda har tid och tycker det är roligt. Utöver det njuter vi av varandras sällskap, sommaren och allt detta vackra land har att erbjuda.

Här är lite bilder från Solothurn, närmsta staden till byn Hubersdorf är vi nu för tillfälligt bor.



Nu ska jag baka klart.. bakar frallor som nu jäst klart och ska in i ugnen..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen en bild!

Nice ;-)

2009-06-08 @ 20:13:20
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Anna & Johan

Hej vännen,

du ser verkligen ut att ha det trevligt! Njut av sommaren i Schweiz.

Vi är i full gång med renovering av lägenhet, flytt och imorgon börjar jag jobba. Lite mycket nu kan jag känna...men det ska bli kul också.

Hoppas att vi ses i sommar. Stor kram Anna & JOhan

2009-06-09 @ 09:14:32
Postat av: Sofia

Hej vannen! Vad roligt att se att du har det bra! Har i Kroatien ar det ocksa finemang, vi njuter av livet. Puss och kram, ser fram emot att ses snart!

2009-06-10 @ 21:26:57
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej syster!



Det har verit otroligt mkt nu med det nya jobbet och flängande mellan Uppsala och Umeå... nu tycker jag dock att jag börjar komma i fas.

Jag är supernöjd över mitt jobb och i morgon ska jag ut på fältet och hålla i min första presentation:) ska bli skitkul! Idag innebär träning i massor men jag är säker på att det kommer gå bra:)



Du ser i alla fall ut att ha det jättebra!



Vill gärna skypa snart.. kanske i helgen skulle funka... i kväll vill jag nämligen ha tid för presentationen.. har träning först till 20 och sen imorgon efter jobbet har vi lagfest:)



Hörs snart!

Hälsa Cedi

Puss

2009-06-11 @ 08:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0