Jubileum - 300 inlägg!!!

Kunde knappt tro det själv när jag insåg att senaste inlägget var nr 299... Inte illa om jag får säga det själv.

Vad har jag då att berätta denna gång.. Här nere händer det nämligen massor så jag kommer att dela upp det i två olika inlägg.

I lördags var vi och vandrade som jag nämnde i det senaste inägget. Helmi fick lova att jobba så hon kom inte med men Simi, Tanja och Anna Sjögren kom hit på besök. Vi gjorde en vandrig på ungefär 4 timmar och avslutade kvällen hemma här med grillning. Det var en helt fantastisk dag med mysig vandring, god mat och grymt sällskap. Vad mer kan man önska sig! Kvällen avslutades med en otroligt vacker solnedgång och jag kände mig helt enkelt lycklig!


1. Utsikten från sittliften på väg upp på berget. Är tydligen den äldsta i Schweiz...
2. Lycka då jag insåg att jag visst lyckats med att sätta mig i sittlift nr 66!
3. Mongos :)

1. Kröbi
2. Picknick uppe på Balmberget
3. Grillmiddag på familjen Rüegseggers baksida

Cédi framför den vackra solnedgången!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det har varit 300 inlägg som varit roliga att läsa!!



Många kramar från storasyster!

Jag hoppas jag får träffa dig snart!

2009-06-15 @ 19:30:55
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Helmi

Åj hej, jag drog mig lite från att kolla in bilderna. Va mysigt ni såg ut att ha det! Längtar tills vi ses! Puss puss

2009-06-15 @ 19:31:36
URL: http://karinhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0