Jobb

I söndags var det dags för den första jobbdagen sedan i mitten av april. Mitt jobb denna sommaren består av att jobba för en cateringfirma som ansvarar för mat, bar mm vid Swiss Inline Cup runt om i Schweiz. I söndags var loppet i Zürich så det blev en heldag där. Vi började kl 08.00 och slutade kl 19.

Under dagen stod jag mestadels i baren ihop med Cédi men gick även runt och delade ut smakprover på den nya energidrycken Bufflo. Dagen gick fort och jag ser fram emot helgen då vi beger oss till St. Moritz för att jobba lördag och söndag.


1. Foto från herreliten. Det gick verkligen undan när de kom...
2. Kom ett riktigt skyfall under eftermiddagen


1. Jag som marknadsför nya energidrycken Bufflo
2. Jag och Cédi i baren
3. Helmi gör ett strålande jobb :)

Ska se till att ta med mig kameran även till St. Moritz. Där är det jättevackert så det är bara att hoppas på att vi har tur med vädret.

I övrigt mår jag och kroppen bra! Tränar på som bara den och det känns som jag kommit igång bra. Fom imorgon väntar ett nytt träningsprogram, tjohoooo!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0