Utomhusbio

För ganaske precis en vecka sedan var jag och Cédi på bio, men inte vilken bio som helst. Det var nämligen utomhus. Bion var inne i en skog vid en vacker liten sjö full av foreller. Tyvärr började det regna när vi kom dit men det gjorde inte så mycket eftersom det fanns tllräckligt med sittplatser för alla även under tak. Vi kurade ihop oss under våra filtar och myste till filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Mycket mysigt!


Innan vi åkte till bion gick vi och åt på en av Cédis favoritrestauranger. Som ni ser serverade de inte stans minsta pizzor direkt


Så här såg det ut runt ikring

Bergen blir så otroligt vackra vid solnedgång...

Alla glada biobesökare

Idag ska jag dra igång med träning igen. Tog nämligen en ofrivillig paus igår pga magsjuka. Usch och fy!!! Egentligen var jag som sjukast natten till söndag och även under söndagen men eftersom jag inte fick i mig mer än en halv skål buljongsoppa och en isglass under söndagen valde jag att avstå från träningen även igår. Idag känner jag mig återigen helt frisk så då blir det gymmet :)

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt med utebio!!



Och galet stor pizza!!!!

2009-07-07 @ 23:59:26
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Sofia

Vad mysigt med utomhusbio! Hoppas att ni får det trevligt er sista tid i Schweiz, vi ses ju snart i Sverige! Kram!

2009-07-08 @ 13:14:23
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Carro

Oj, vilken gigantisk pizza... :) Vad kul att du verkar haft de mysigt i schweiz.. :)

2009-07-12 @ 13:35:01
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0