tennis

Har haft en ganska lugn vecka där vi tränat mycket samt njutit av det fina vädret. Har haft runt 30 grader denna vecka vilket gjort att det varit rätt tungt att träna. Istället har det varit mysigt att äta kvällspicknick vid älven, sola och bada på en badplats samt äta frukost ute på tomten. Finns fördelar och nackdelar med det mesta.

Igår kväll var vi och spelade tennis med Cédis bästa vän Yves och hans flickvän Jessica. Har bara spelat tennis en gång tidigare i mitt liv och hade fått för mig att jag inte tyckte det var så roligt men ack så fel jag hade. Fick innan vi började två-tre tips av Yves som själv spelat topp 100 i Schweiz samt har den högst tennisutbildningen som går att ha här i Schweiz. Inte så tokigt med andra ord.

Här ser ni lite bildbevis

Jag i lite olika poser

1. Cédi
2. Mitt tennismotstånd Jessica
3. Jessica, jag och Cédi på tennisplatsen där vi spelade.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Vad roligt med tennis, det borde vi spela tillsammans här på Berghem senare i sommar! Det låter inte som ett jobbigt liv att träna och njuta av det vackra vädret, hehe, men jag förstår att man blir trött av värmen. =) Men passa på att njuta ordentligt av ledigheten för i höst väntar kyla och plugg (men också roliga innebandymatcher, mysiga sushimiddagar och svullarkvällar med mig!). Jag saknar dig och längtar tills vi snart ses! Kram!

2009-07-04 @ 00:24:31
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Du ser ju ut som ett golfproffs :)

2009-07-06 @ 13:14:21
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0