Sverigebesök

Efter London hade vi en dag hemma i Södertälje där jag hann med massor. Det blev shopping med Elin och Petra, fika med Karin, middag med Sofie, ytterliggare en fika, men den här gången med Niklas och sen förfest med massa kompisar från högstadietiden. Det var riktigt skoj att träffa alla igen! En grymt effektiv dag som ni ser men inte ett dugg stressigt faktiskt. Skönt! :)

Karin, Petra, Elin och jag

Den 29:e blev det att stiga upp tidigt eftersom vi skulle hem till Umeå. Tog oss till Arlanda med buss och pendeltåg så det blev till att kliva upp redan 04.30. När jag kom till Umeå fick jag träffa min bästa Sofia!!! Är så glad att ha henne i mitt liv! Vi hängde mest, lagade lunch ihop och sen tog jag mig till frisören. Äntligen! Mitt hår har vart hemskt fult på slutet, alldeles för långt och världens utväxt. Nu är det nyfärgat och säkert 15 cm kortare. Gött!

Hann på kvällen med att träna med IKSU. Shit vad skoj det var! Märks rätt stor skillnad i tempo jämfört med här nere men tycker att jag hängde med bra ändå. Avlutade denna dag med grymt god kvällsfika hemma hos Sofia! Lycka :)

Även i Umeå blev det endel shopping och jag är riktigt nöjd med mina inköp. Hann även med att umgås med Ludde en kväll. Vi lagade tacos ihop och hängde i soffan framför tv:n. Hade önskat att vi kunde ses oftrare, han är en bra vän och jag saknar att umgås med honom.

På nyårsafton blev pulka-,skrana- och bobåkning och självklart även korvgrillning och varm choklad. En sån grym avslutning på 2008. Åka pulka mm borde man verkligen göra oftare! Kvällen spenderade jag tillsammans med Sofia, Lunne, Jonas och Jocke. Vi lagade grymt god mat och spelade spel. Riktigt trevligt!

               
Sofia med en grym fördrink   Jocke och Lunne                   Sofia, Lunne och jag

Sorry Lunne för att jag tog en bild där du blundade men det fanns som ingen där du inte gjorde det... Lägger upp en liten bildserie från vårt försök till en bra gruppbild.
Försök 1. Försök 2.
Försök 3. Försök 4.
Försök 5.

Sista bilden är ju ändå okej på Lunne, men som ni ser var målet då att stirra allt vi kunde... Hum, även det gick sådär :)

Sista dagen i Umeå ägnades åt packning och beach med Elin, Sofia och Hjördis. Det var riktigt roligt men hade varit ännu roligare om jag inte var så ringrostig. Hoppas kunna spela mycket beach i sommar!!!

Ja, detta var vad jag hann med i Sverige. Är riktigt nöjd med mitt besök och jag ser fram emot nästa gång jag får åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder!

2009-01-04 @ 17:57:48
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Namita

Men Lunne då! Hon är ju så full så hon knappt kan hålla ögonen öppna... herregud dagens ungdom. ;)

2009-01-05 @ 12:07:42
Postat av: Sofia

Haha, dagens ungdom!

2009-01-07 @ 11:06:46
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0