lite blandat...

Vi börjar med innebandyn... Vi, Dietlikon, är numera serieledare, wieeee! Vi hade nämligen seriefinal i helgen mot Red Ants Rychenberg, en match vi vann med 8-5. Denna match var rätt så vilktig för om vi hade förlorat hade vi troligtvis inte haft någon chans på seriesegern och nu har vi fortfarande saken i egna händer.

Min alldeles bästa Sofia har förövrigt gjort comeback. Hon bestämde sig inför helgen att från och med nu vara med för fullt. Tycker det var ett mycket bra beslut. Sofia mår bra med IKSU och IKSU mår bra av Sofia, kan ju inte bli bättre! Hoppas du får ytterliggre en chans att göra några viktiga mål i Globen min vän, det är du värd!

I lördags efter matchen var det utgång och igår var jag alltså kaputt! Inte pga att jag druckit utan pga alldeles för lite sömn. Klubbarna stänger som inte samma tid här nere som i Umeå. Detta innebat att vi i lördags var ute till kl 6.30 innan vi gav upp. Stället vi var på stängde kl 8 så vi bestämde oss till slut för att inte stänga stället.... Bra och moget beslut :P

Nu är jag mycket trött och ska ta ytterliggare ett moget beslut. Jag ska nämligen i säng innan kl 00... 40 minuter på mig, das schaffe ich!

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack vännen, det vore roligt med SM-final! :-)

2009-01-20 @ 09:48:33
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Rhöös

Helt klart mogna beslut :)



Själv stämplade jag ut nu... 22.40, det kallar jag tung jobbdag :(

2009-01-20 @ 22:41:18
URL: http://blogg.rhoos.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0