Pyjamasparty

På onsdag har vi pyjamasparty med Sara, Anna och Julia. Det var en mysig kväll. Det var väldigt god kvällsmat det var synd att Karin var lite sjuk. Men vi hade kul i alla fall. Vi kollade på film, åt pizza och glass.

Det var ett väldigt fint täcke i sängen till mig. Det var väldigt kul att vi fick hjälpa dig att tvätta tvätten. Det var ett väldigt fint hus.

Från Ina och Sara




Detta inlägg är dikterat av Sara. Hon ligger här bredvid mig på soffan i vardagsrummet. En förkyld Karin sover i sitt sovrum och Anna och Julia sover i min säng. Sara kunde inte somna och kom in och la sig bredvid mig i soffan för att bli lite trött. Hon ville att vi skulle blogga så självklart gjorde vi det. Vi båda önskar er alla en god natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah, vad mysigt!! Jag vill ocksa ha pyjamasparty med dig vannen! :) Langtar tills vi ses! Puss och kram!

2009-04-28 @ 16:12:53
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Det var the best!!!!!!

2009-06-27 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0