Guld nr 5 är i hamn!

Vet att jag inte uppdaterar bloggen lika mycket nu som förr... har helt enkelt varken tid eller lust att sitta inne när det är svenskt sommarväder ute. Om vädret kanske jag bloggar en annan dag...

Hur som helst lyckades vi att förra helgen ta hem den femte guldmedaljen på två säsonger, efter att besegrat Red Ants Rychenberg i tre vinster av fyra spelade finaler. Segerresultatet i sista matchen skrevs till 8-4 men det kändes inte säkert förrän vi hörde slutsignalen. Anledningen till att det inte kändes säkert var att Red Ants i final nr 3 vann på straffar efter att ha hämtat in ett 4-7 underläge i slutminuterna... Som jag bloggat om tidigare blev det inget spel i finalerna för mig. Beslutet känns så här i efterhand bra eftersom det gick alldeles utmärkt även utan mig. Nu kan jag koncentrera mig på att bli helt frisk i knät för att kunna ge allt nästa säsong!

Här är lite bilder från dagen då vi vann...


Nu är jag riktigt trött så det är dags att sova. Sara kom ch väckte mig i morse kl 7 eftersom hon inte ville sova mer. Hon hoppade upp i soffan hos mig och la huvudet på min arm och sen låg vi och pratade 45 minuter innan vi väckte Julia och Anna för frukost. Det var en mycket mysig morgon och ett bra avslut på pyjamaspartyt! Var mysigt att ha er här tjejer!!

Tjao, Tschüss ein Schöne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0