Besök från tokstan

Eftersom inte bloggen uppdaterats så ofta nu på slutet har jag missat att skriva om vissa saker som hänt... tar ikapp lite nu.

1:a till 6:e april var nämligen två av mina barndomskompisar från Södertälje här på besök. Karin och Jennie var även här förra säsongen en sväng och skillnaden från det besöket var att de denna gång, på order från mig, inte fick ta med sig tre kilo lösviktsgodis. Jag har noll karraktär när det handlar om godis som står framför mig, så det var lika bra att se till att det inte ens kom så långt... :)

Eftersom jag jobbade torsdag, fredag så roade sig tjejerna själva i Zürich med shopping mm. Helgen bjöd dock på en utflykt till Luzern med ett stopp på vägen på Adidas outlet. Jag hade redan varit i Luzern tre ggr innan men efter shoppingen var även mina behöv tillfredsställda. Jag kom därifrån 400 chf (2800 kr) fattigare men var glad ändå :)

Här är lite bilder från veckan:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nar du kommer till Umea i sommar maste vi aka till Nattoppet och kopa losviktsgodis..jag ar sjukt sugen och jag vet att du ocksa kommer att vilja ha, hehe. Ser fram emot det! Puss!

2009-04-28 @ 16:14:47
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Ina

hahaha.. du känner mig alltför väl, självklart vill jag ha! :)

2009-04-28 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0