Vardagsrummets utveckling =)

Tror jag nämnde i ett tidigare inlägg om att jag och Karin fixat lite i vårat vardagsrum. När jag var sjukskriven hade vi båda lite tid ihop här hemma och då tog vi tag i lite saker. Bland annat så möblerade vi om, och framförallt fick vi upp lite saker på väggarna. Vi är mycket nöjda med resultatet och här kommer nu lite bilder från hur vardagsrummet sett ut under tiden vi bott här, från dag 1 tills nu...


Första två bilderna är hur det såg ut kvällen vi kom ner. Vi möblerade om rätt tidigt och valde då att ställa in matsalsbordet i vardagsrummet.

Nu har möblerat om igen och dessutom satt upp tavlor, hyllor mm på väggarna. Nu trivs vi betydligt bättre och spenderar mycket tid tillsammans i vardagsrummet. =)

Rätt stor skillnad va?

Så här kommer det nu att få vara ett bra tag, iaf resten av den här säsongen. Sen vet man ju aldrig vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, så mysigt ni har gjort det! Jag längtar tills jag också får komma och mysa hos er! Kram!

2008-09-28 @ 12:55:42
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Monika

Ja, det var lite skillnad! Myspys :)

2008-09-29 @ 10:30:57
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ni har verkligen fått det mer hemtrevligt....

Men du har ju faktiskt förstärkt känslan genom att på de nya bilderna tänt ljus... mysfaktorn ökar ju då betydligt jämfört med den gamla möbleringen:)



Jag längtar iaf tills jag kan komma ner och se hur ni har det i verkligheten!

2008-09-30 @ 09:35:21
Postat av: Eva

Oh va mysigt det ser ut. Verkligen skillnad mot förut. Förstår att Ni trivs där.



Kram

2008-10-01 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0