Svullen :(

Var hos sjukgymnasten imorse och det var väl inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Knät är fortfarande svullet vilket det inte borde vara såhär en vecka efter operation. Hum... Han sa att det kan bero på att jag har kvar stygnen och att det ger med sig när de är borta. Ska ta bort dem imorgon så jag hoppas han har rätt.  Hur som helst får jag iaf nu cyklas 30 minuter om dagen samt börja med lite lätta övningar.. eller lätta och lätta... det borde det väl vara att ligga och leka lite med en boll men då jag tappat mycket muskler så var det sjukt jobbigt. Ska göra dessa övningar en vecka nu iaf och sen har jag återbesök nästa fredag. Han trodde att jag ev skulle få vara med på målvaktsuppvärningen på träningen nästa fredag. Är svullnaden bara borta så!

Bullarna på träningen igår blev en succé! De bullarna som blev över  efter att alla fått en varsin var vissa som gamar över! Kul att de verkligen uppskattade dem iaf! :)

Nu ska jag nog se en film för att fördriva tiden lite.

kram och hej


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att laget uppskattade bullarna!



Då ska jag hålla alla mina tummar att svullnaden lägger sig snabbt!



Puss o Kram

2008-09-05 @ 07:32:50
Postat av: Sofia

Svenska kanelbullar är ju det bästa, jag tror att laget är glada över att ni är så snälla!



Jag håller också tummarna för att svullnaden går ner! Kram!

2008-09-05 @ 10:06:40
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Jonas

Hej! Hoppas svullnaden lägger sig.. Visst har du fått en sån där "stödstrumpa" som du kan ha när du tränar och sover, som tar bort svullnaden. Min sjukgymnast glömde ju att upplysa mig om att man kan/ska ha en sån på sig efter artroskopin...



2008-09-07 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0