sushi-afton

Tanja och Simi har precis åkt hem. De har nämligen varit här på middag och inte vilken middag som helst utan sushimiddag! Vi har pratat om att göra det ihop ända sen jag kom ner efter sommaren men först nu blev det av, ÄNTLIGEN!

Det blev lika lyckat som jag hade hoppats på. Trevligt sällskap, mysigt att laga och fantastisk god mat! Det blev Nigiri och makirullar med lax och avokado till varmrätt och ananaspaj med vaniljglass till efterrätt, helt sjukt gott med andra ord! Jag är mycket nöjd med kvällen och är så otroligt glad åt dessa två vänner! Utan dem hade vår tid här nere knappt varit hälften så rolig! Ni är helt underbara!!!


Detta måste vi göra om och det snart!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj jäklar så mycket sushi!

Ni kan väl aldrig fått i er så mycket mat?



Det trevliga sällskapet och att laga mat tillsammans blev jag avundsjuk på... men inte på matvalet:)



Lycka till på matchen i helgen. Se till att inte vara övertaggad.



Vi åker till Gävle idag och vidare till Västerås på lördag. Sen blir det Stockholm lördag kväll... jag hoppas jag hinner hälsa på Emma en sväng. Skuklle göra mig lycklig:)



Kram!

2008-09-26 @ 07:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0