Spelklar


Jag får spela match:) Var på läkarbesök idag och enligt läkaren är jag redo för matcher. Om jag blir uttagen av tränarna får jag iaf enligt läkaren spela två perioder på lördag och hela matchen på söndag :D Vi har nämligen dubbelmöte till helgen, Zug United på lördag och Bern Capitals på söndagen.

I helgen var det seriepremiär borta mot Piranha Chur. Vi lyckades tillslut vinna matchen med 3-2 även om vi kan spela betydligt bättre. Hade dessutom lite tur på vår sida eftersom Piranha gjorde fyra av matchens fem mål... de gjorde alltså två självmål, hihi...

Själv har jag haft en enormt effektiv helg med besök från storesystern och flera olika utflykter! Det kommer komma inlägg från helgen succesivt under veckan, annars blir det för mycket på en gång, och då orkar ni ju inte läsa det =).

Om jag orkar kommer första inlägget redan ikväll... ska dessutom träna två pass och sova middag innan det är läggdags. Har nämligen bara sovit tre ynka timmar inatt, orsaken till det kommer som sagt senare :P

Nu gymmet för intervaller på crosstrainern!

Bjuder på min bästa innebandybild;) Jag vet, borde lära mig att böja på benen... Borde verkligen göra det för att minska skaderisken...


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Shysst skotteknik!:)



Hoppas ni haft en bra helg!



Kram

2008-09-22 @ 15:17:53
Postat av: Anna

Tack för att jag fick följa med igår...jättemysigt!

Ses snart igen.

stor kram Anna

2008-09-22 @ 15:58:31
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt att du får spela match!! Grattis! Kramkramkram!

2008-09-22 @ 22:04:56
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Sussi

Så härligt att du får spela igen! Bra jobbat tjejen!

Ses snart!

Kram

2008-09-22 @ 22:26:43
Postat av: Helmi

Nu du Prima, nu ligger jag före i uppdateringen ;) Skönt att ha dig med på spelet igen! Det behövs!! Puss å kram

2008-09-23 @ 00:23:20
URL: http://karinhjelm.blogg.se/
Postat av: Monika

Grym bild! :)

Skönt att du får börja köra igen!



Kram

2008-09-23 @ 07:50:41
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Syster Anna

Hej syrran!

Tack för i helgen! och så skönt att du får spela igen!!



2008-09-23 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0