Ny säker vinst!

Vann dagens match med 10-1. Jag var inte lika het som igår tyvärr. Var inte riktigt vän med bollen så jag hamnade i lite tidspress emellanåt helt i onödan. Bara att hoppas att det blir bättre till nästa match och ta nya tag! Lyckades komma ifrån matchen med en assist iaf, alltid nåt! :)

Ska gå och lägga mig nu har jag tänkt. Är lite sliten faktiskt... Tror det blir till att läsa lite i min bok först, då kommer jag somna på en sekund! Läser just nu Camilla Läckbergs bok isprinsessan, tror dock redan jag har läst den faktiskt :S Det är alldeles för mycket som är för bekant.. men men, nu är jag igång iaf så då ska jag läsa klart den med har jag tänkt. Har hennes fjärde bok med så den får det bli när jag är klar med denna.

Imorgon ska jag börja nytt jobb, ska bli riktigt skoj! Kommer ett inlägg om det i veckan!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Helmi

Det är så skönt att ha dig tillbaka på planen igen! Du är sweet =) Kram kram

2008-09-29 @ 14:49:33
URL: http://karinhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0