Lite sliten

Det tar på krafterna att göra comeback... har nu precis kommit hem från ett dubbelt pass. Var med på stora delar av dagens innebandyträning, spelade tom tvåmål 25 minuter och efter det var det dags för intervaller. Det blev  en halvtimme nere i hallens gym... skönt! Imorgon är det gymmet som kallar, det blir nog både ben och överkropp, vill ju inte gärna tappa alla muskler jag äntligen lyckats bygga upp. Har lagt mycket fokus på mage och rygg så för en gångs skull har jag en hyffsat stark bål, tror jag behöver det eftersom jag har världens största svank... Kan ju knappast vara dåligt iaf.

Förutom att jag försöker träna mer än vanligt så jobbar jag rätt mycket denna veckan. Han som är ansvarig för lagret är på semester vilket gör att vi andra får rycka in. Vi har riktigt många beställningar varje dag så det blir till att packa endel paket som ska skickas iväg. Kul att göra lite annat för omväxling och tiden går riktigt fort på lagret. Hoppas trots det att det är möjligt att jag får gå runt lunch på fredag, då ska jag ju nämligen hämta Anna på flygplatsen. Dock lite otajmat att det är sista dagen innan seriepremiär här nere.. verar som alla föreningar kommit på att de behöver några matchtröjor, uppvärmningströjor eller liknande extra. Vad sägs om att vara ute i god tid? Tur att vi lyckas fixa det mesta iaf :)

I övrgt är det bra med mig. Kan inte fatta att det är tre veckor kvar till Europacupen. Tiden går så sjukt snabbt! Har godislöfte fram till cupen vilket alltså innebär att jag bara måste hålla mig tre veckor till!:) Är redan inne på min sjunde vecka, snart åttonde. Jag är så stolt över mig själv! Har en beställning liggande på lösviktsgodis, den kommer med IKSU till Europacupen. Känns som det kommer att bli en bra vecka:)

Nu ska jag hoppa ner i badet!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hum... den beställningen är inte med mig....



Besviken Elin:)



Hoppas du får en bra dag!



Puss o Kram

2008-09-18 @ 10:03:47
Postat av: Ina

nej det har du rätt i... önskelistan har hamnat pà fru Ahlehjelms "ta med lista" Det är ju hon och jag som haft godislöftet:) Ska dock göra en mer specifik lista med bilder pà godisarna jag önskar i min pàse... Har redan varit inne och hittat bilder pà alla sorter pà karamellkungens hemsida :D Lite taggad!!! hehe

2008-09-18 @ 12:28:52
Postat av: Sofia

Haha, det låter bra med en specifik lista på vad du vill ha, annars riskerar jag att handla hela godisbutiken! Jag är nämligen toksugen på alla sorters godisar som jag inte har ätit på hundra år känns det som! Vi hörs, pusspuss!

2008-09-18 @ 21:04:18
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: MW6

Hur vore det om ni på sportagon kunde skicka några vita top light player 26, 100 cm, left? Har väntat på dem i över en månad nu, är det bara slöfockar som jobbar där eller? :)

2008-09-19 @ 00:32:45
URL: http://mattiaswallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0