Knät

Nu äntligen ska jag få leka av mig lite! Det spritter i hala kroppen och jag längtar ihjäl mig tills klockan är 20.00, då smäller det. Var hos sjukgymnasten idag och visade upp mina skills i balans och styrka... han var rätt nöjd med mig verkade det som trots att knät var lite svullet. Det får verkligen inte bli mer svullet än det är nu, då måste jag ta det lite lungt och lyssna på kroppen, men annars är det bara att börja öka på träningen succesivt! Wiiiiiiieeeeeeeeeeeee:D

Idag blir det alltså målvaktsuppvärmning med laget, kul att man tom kan uppskatta det så mycket :D Förutom för att jag nu får börja spela lite innebandy måste jag jobba upp konditionen och styrkan. Hum, svårt att inte göra för mycket nu... Fick iaf tillåtelse av sjukgymnasten att köra intervaller på crosstrainern 45 minuter varannan dag och styrka varannan. Tror det är vettigast att lägga in styrkan de dagar vi inte har träning med laget, för att inte bli för trött i benen inför kvällens innebandy. Det är ju ändå där skaderisken nu är som störst om jag skulle vara trött. Tror det är en bra plan!!!

Nu ska jag äta lite middag för att komma 100% redo till kvällen. Borde nästan ta med kameran för att föreviga denna fatastiska kväll, som jag längtat :) Det är idag exakt 67 dagar sen jag fick problem med knät och nu är det bara 26 dagar kvar till Europacupen. Jag har inte tränat på riktigt med klubba och boll sen säsongen tog slut i april så kommer jag komma i hyffsad form till EC så jag kan prestera där? Det återstår att se!!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tog du några bilder från träningen? Det vore skoj att se! :-) Hoppas att det känns bra i knät idag också! Kram!

2008-09-13 @ 10:40:04
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej vännen, vad roligt att det går framåt med ditt knä. Hoppas att du får en skön helg trots regn o rusk. kram kram Anna

2008-09-13 @ 21:29:59
URL: http://aanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0