Comeback

På lördag gör jag comeback på riktigt! Jag är så himla glad att jag äntligen är tillbaka... det har tagit några veckor men nu äntligen är jag tillbaka. Det är idag fyra veckor sen operation och sen i måndags har jag gått för fullt. Förutom innebandyn kör jag fortfarande endel extra. Det blir intervaller på crosstrainern de dagar vi har innebandyträning och styrka de övriga. Och för er som är oroliga att jag nu ska träna för mycket så tar jag självklart vilodagar de dagar då jag är för trött i kroppen... Vila är dock inte riktgt min grej men jag lyssnar på kroppen!=)

För övrigt tänkte jag presentera juniorlaget jag och Karin nu är tränare för. Vi tränar Dietlikons E-juniorer varje onsdag mellan 17-18.30 och det är riktigt skoj! Barnen är alltså födda 1999, sött va? =)


Vi har ett lag på en målis och sex utespelare(tjejen bredvid mig är nämligen inte med denna säsong) inte så värst många med andra ord Det bästa är att Julia från "vår" svenska familj är med i laget vilket innebär att vi får träffa henne minst en gång varje vecka =) Mamman i famljen fyller förövrigt år idag, STORT GRATTIS JOHANNA PÅ FÖDELSEDAGEN! Bäst att gratulera henne ordentligt, vi får nog även baka lite chokladbollar eller så åt henne. Det är nämligen så att hon igår berättade att barnen har valt bort att fira hennes födelsedag på lördag. Istället för att gå ut och äta med familjen som planen var så kommer hela familjen att gå på innebandy lördag kväll istället, vi har ju nämligen match.... =)  Hihi! Inte så lätt att ha innebandytokiga barn. Vi uppskattar det dock mycket! =)

Nu blir det inget mer inlägg idag så... Schlaf gut!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till på matchen idag vännen!

2008-09-27 @ 15:18:17
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: familjen i Schweiz

Tusen tack för chokladbollarna, dom var sààààààà goda - det var värt att skippa candlelightdinner för matchen... Men tyvärr fick jag dela med mig och det kändes lite tasktigt!! Stor kram fràn Johanna

2008-10-01 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0