Fredag

Anna kom på besök i fredags vid lunch och från den stunden var det ett fullspäckat schema. Jag mötte upp henne på flygplatsen och sen bar det iväg till Rheinfall (ni vet Europas största vattenfall) Jag hade ju tyvärr redan varit där för ett par veckor sen men vad gör man inte för att ens besök ska bli nöjd. Anna hade nämligen sett bilderna från min blogg från när jag och Karin var där och ville också se det, så så fick det bli. Det var lika vackert denna gång!



Mittenbilden här är enligt mig helgens bästa bild, hihi

Efter vattenfallet åkte vi till staden Schaffhausen där vi strosade lite i gamla stan, kollade lite i klädaffärer och åt en trevlig tvårättersmiddag på en restaurang. Schaffhausen var en väldigt fin stad och eftersom den ligger bara ett par kilometer ifrån vattenfallet var det en självklarhet att besöka den när vi nu ändå hade tid.



Det var allt från fredagens utflykter.

Det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: syster anna

Ja, vi hade en toppenhelg!

Tack för all guidning av Schweiz!!



Håller med dig, bilden är klockren. Man kan ju tro att det är ett skämt :)



Jag trodde ju att jag skulle få sova när jag kom hem, laddade för att vara ledig, men fick åka in och jobba... jobbade 14.30-23.15 Inte lätt. Kan erkänna att jag är ännu tröttare idag än igår, men inatt kanske jag får sova.



Hoppas att det gick bra för Anna på hennes första dag på jobbet. Du får hälsa så mycket!



Kram Anna

(många annor var det på vår resa :))

2008-09-23 @ 10:09:29
Postat av: Carrolajnen

Sjukt vilka fina bilder!!!!

2008-09-26 @ 13:13:16
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0