Fortfarande sommar!

Bara för att göra er där hemma lite avundsjuka så tänkte jag blogga lite om min sköna tisdag. Har varit ledig idag och har utnyttjat det till max! Det har idag varit 26 grader och klarblå himmel så det ville vi passa på att njuta av! I förmiddags åkte vi alltså iväg till gymmet för att först träna drygt en timme och sen gå ut och lägga oss vid polen. Vi solade och badade ungefär två timmar innan vi begav oss hemåt igen! Det var verkligen helt fantastiskt skönt och jag njöt av varje sekund. Tror nämligen detta kan ha varit "sommarens" sista pressardag... Återstå att se. Det blir iaf inget mer den här veckan eftersom jag ska jobba onsdag-fredag.

Senare ikväll kommer inlägget Paris del 2... men först får ni njuta av dessa bilder från dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag DÖÖÖÖÖÖÖR av avundsjuka!!! Åh, jag som idag insåg att jag är genomskinlig, suck. Men jag är såklart glad för din skull vännen! :-)

2008-09-09 @ 22:47:59
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Eva

Åh va avundsjuk jag blir. Här i Uppsala regnar det varenda dag ca 11-15 grader.

Jag njuter ändå med Dig.



Kram

2008-09-10 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0