Första passet!

Det gick bra på träningen! Hade inte ett dugg ont och knät svullnade inte upp så mycket efter. Valde dock att sova med kyla och benet i högläge för säkerhetes skull... vill ju inte riskera att bli tvungen att vila i onödan! När jag säger att det gick bra menar jag bara med tanke på knät. Innebandymässigt var jag inte alls bra. Kunde knappt skjuta. Det blir bara sorkdödare mest hela tiden men jag var glad ändå. Det var så kul att få stå på planen med laget igen att det kvittade hur det gick. Skönt att känna så!

Idag har jag inte gjort så mycket. Var en sväng på gymmet och körde mina nya benövningar och sen har jag och karin bakat pizza och kollat på film. Blev Ringaren i Notre Dame, vi ska även se Da Vinci Koden nån dag har vi sagt. Kul eftersom vi precis varit i Paris...

Imorgon har vi 16-delsfinal i cupen. Ska möta nåt lag som spelar i första ligan här nere, alltså två serier under vår. Borde bli en lätt match. Så får man väl egentligen inte säga men spelar ju ingen roll om jag underskattar dem, ska ju lix inte spela. För min del blir det till att vara med och värma upp målisarna, får ju som ni vet inte vara med på riktigt än. Men snart så!

Och Sofia... tyvärr kommer det inte komma några bilder. Menade det inte på riktigt att jag skulle ta med kameran.. sorry!:)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MW6

Vad kul att knät känns bättre, skynda långsamt nu. och skjuter du sorkdödare är väl allt som vanligt då :P eller var det jag som sköt sånna??



ja, måste fixa kameran, eller snarare datorn så jag får in dem på datorn. lägger det i min ta-tag-i-hög som börjar bli rätt stor nu. Har ju aldrig tid o göra nåt, typ?



Vi lirar ju i Zürich på söndag, är ni lediga då?



Kram

2008-09-14 @ 23:59:17
URL: http://mattiaswallgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Typiskt, jag som älskar bilder! :-) Vi hörs ikväll! Kram!

2008-09-15 @ 15:58:47
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0