Bakar

Jag är fortfarande sjukskriven och jag måste medge att det inte är så speciellt roligt. Jag hade nog tyckt det var betydligt roligare om jag kunde göra massa saker men som det är nu måste jag hela tiden tänka på knät. Jag får inte stå alltför mycket eftersom det då kan svullna upp mer och då går återhämtningen långsammare. Igår var dock en mycket bra dag. Jag kunde cykla 20 min utan att det gjorde ont och sen lade vi oss vid gymmets pool på solstolar och solade i 1 1/2 timme! GRYMT HÄRLIGT! Vi har nämligen fortfarande sommar här. Igår och idag har det varit 26 grader och strålande sol, härligt!

Just nu har jag dragit igång ett bullbak. Jag och Karin har lovat laget att bjuda på svenska kanelbullar så jag ska se till att hålla vad jag lovar. Nu ligger jag dock och vilar knät lite, bullarna ligger ändå och jäser. Karin åkte precis iväg en sväng till IKEA för att inhandla lite saker till vårat vardagsrum. Vi har nämligen möblerat om :) Det blev jättebra och nu återstår det bara att få upp lite detaljer på väggar mm. Tror det kommer att bli mycket bra när det är helt färdigt!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen. Ska bli intressant att höra vad han har för tankar om mitt knä denna gång. Hoppas han tycker det ser bra ut och att jag får ta ytterliggare ett steg framåt i träningen!

Dags att ta tag i bakandet igen!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0