Vilodag

Turneringen är i full gàng oh hittills har det gàtt som planerat. Första mathen vann vi som ni vet med 11-1 och igàr vard det Tjekiska laget Dekanka som stod för motstàndet. Vi började lite trevande men i andra perioden visade vi verkligen att vi var det bättre laget, dà kändes det emellanàt som att vi spelade powerplay... Mathen slutade iaf 5-2 till oss vilket vi var nöjda med. Vi hade kontroll pà händelserna oh segern kändes i tredje perioden aldrig riktigt hotad. Idag möter vi det danska laget, en match jag fàr se fràn sidan. Eftersom jag missat stora delar av försäsongen och att mitt knä dessutom är lite svullet sà har vi besutat oss för att vila mig den här matchen. Det känns som ett mycket klokt beslut màste jag säga! För att fà mesta möjliga vila ska jag inte ens vara med och värma upp, men med pà bänken för stött och pepp kommer jag definitivt att vara! Ska bli intressant att se vad vi gör av denna match, för har vi rätt inställning kan det nämligen bli màlkalas idag!

I övrigt är det bra här. Var riktigt roligt att hälsa pà IKSU igàr. De bodde riktigt mysigt precis vid det vattenfallet Rheinfall som jag tidigare bloggat om. Var även oh kollade pà IKSU i morse dà de mötte det lettiska laget. IKSU gjorde en stabil insats och nu ser det ut som att det blir IKSU vi ställs mot i semifinalen. Antar att de är grymt sugna pà revansch fràn de tvà senaste finalförlusterna, sà vi fàr passa oss. Hoppas pà att det blir en bra och jämn match med rolig innebandy. Jag längtar tills imorgon!!! =)

Nu är det snart dags för dagens matchteori... sà vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla kul att du kan vara med och spela efter alla turer!!



Lycka till och krama Elin från mig :)

2008-10-10 @ 23:05:13
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0