Utgång

Matchen i lördags blev en besvikelse för min del... Fick börja matchen precis som vanligt med "min" femma men då vi inte lyckades prestera vad vi skulle så blev vi inför period två bänkade, hela femman... Vi presterar inte som vi ska och då är det rätt att ge några andra chansen istället. Tufft gjort av tränarduon att sätta fem landslagsspelare på sidan, dock helt rätt.

För de övriga i min femma blev det dock spel i period tre, för min del blev det fortsatt tid på bänken... Självklart hade även jag hoppats på att få komma in igen men det var bara att gilla läget och peppa de öviga i laget. Vet inte om jag fick sitta eftersom jag under matchen ramlade hårt på knät så att jag fick ont och det svullnade upp eller om de helt enkelt tyckte jag var dagens sjunde back... spelar egentligen ingen roll... det är nu fyra veckor till nästa seriematch, jag hoppas att jag hittat en bättre form tills dess, att knät mår bättre och att jag har visat tränarna att jag vill ha en plats på banan! Det är mitt mål!

Efter matchen i lördags följde några i laget med mig och Karin hem. Vi hade en rätt snabb förfest och tog oss sen in till Zürich för utgång. Vi hamnade på en klubb som bara spelade 80-talsmusik, mycket trevligt. Vi bestämde oss för att stänga stället vilket vi även gjorde... 4.30 blev det nattkäk och hemfärd, sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll...

Helmi, Mary, Worm, Chanti, Schögi och jag!

1. Worm testar ett av sina partytrick
2. Chanti, Schögi och jag
3. Min fina Helmi!!!

Imorgon åker Karin(Helmi) hem till Sverige en vecka. Hon ska bland annat medverka på ett softbolläger med landslaget på Bosön, annars blir det till att träffa vänner och familj. Måste erkänna att jag är lite avis på att hon får åka hem, skulle gärna tagit en helg hemma i Umeå jag med! Det kommer bli tomt här hemma utan dig en hel vecka vännen. Hoppas du får en fantastisk tid hemma i Sverige!!!

Nu är det dags för mig att sova...

kram och god natt på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej Ina, vännen! Det är jätte roligt att följa din blogg, som jag säkert redan har skrivit när jag kommenterat hehe.



Bänkad? Ina? Hur i tusan...? Jag är helt säker på att det kommer att ta dig YTTERLIGARE en trappa uppåt som innebandyspelare. Det kommer bara medföra utveckling för din del, så se det som något positivt. Nu får motståndarna verkligen se upp, mer än vanligt!



Älskar dig vännen / Ami

2008-10-23 @ 07:46:27
Postat av: mats

Hej, alltid kul att kolla din blogg och se hur det går. Ta det försiktigt med knät nu...

2008-10-23 @ 08:41:19
Postat av: Helmi

Ines! Du är mycket saknad i mitt liv när du inte är nära! Vi ses snart, puss puss

2008-10-24 @ 23:54:35
URL: http://karinhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0