Ska ge mig ut i regnet

pepp pepp... behöver nämligen peppa upp mig själv lite för att komma ut och träna idag. Insåg just att det spöregnar och jag ska ut och köra lite snabbhetsträning. Det är dock bara att ta mig i kragen och ge mig ut i regnet, att stanna kvar här inne blir mig inte snabbare av direkt och nu är jag ju dessutom redan uppe =)

På jobbet går det bra och jag trivs verkligen! Dagarna går fort och jag får lära mig massor, både vad gäller språket och sportartiklar. Det är iaf mycket intressant!

I förrgår fick jag en present av min kära vän/sambo Helmi. Hon har nämligen målat en tavla till mig! Tavlan består av ett fyrklöver då hon tycker att jag kan behöva lite tur nu framöver. Tack vännen, verkligen jättegulligt av dig. Här är den:

Kollade just lite statisik från bloggen och insåg att jag i tisdags hade tittarrekord :D 106 personer hade varit inne den dagen och kollat, KUL! Den nyfikna sida i mig skulle så gärna vilja veta vilka ni är... Kanske några fler som kan tänka sig att lägga en kommentar? :) Kommentarer uppskattas nämligen jättemycket, även om det bara är nåt litet!

Näe, nu är det dags för mig att ta tag i snabbheten... när jag är klar ska jag njuta av ett varmt bad, för det kommer jag att vara värd!

Hoppas ni alla får en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Carrolajnen

Jag läser alltid... :)

2008-10-16 @ 11:28:19
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag också, såklart!

2008-10-16 @ 11:44:37
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Eva

Jag läser varje dag. Det är ett så bra sätt att få reda på hur det är med Dig



kram

2008-10-16 @ 15:09:13
Postat av: innebandylirare

läser alla inlägg! :)

2008-10-16 @ 17:15:19
Postat av: Simon

Jag håller koll på dig :)! Hoppas allt är bra förövrigt! Kram

2008-10-17 @ 13:54:11
Postat av: Lisa

Hej Ina! Okej, jag ger mej tillkänna också:) vet inte om jag läste just i tisdags, men är inne lite då och då och kollar hur det går för dej!:) sköt om dej! Kram

2008-10-18 @ 14:17:59
URL: http://kramasmera.blogg.se/
Postat av: Namme

Jag läser också för det mesta!

Kram!

2008-10-21 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0