Otursdrabbad!

Oturen verkar fortsätta förfölja mig... Först blev jag skadad och lyckades ta mig tillbaka i tid till Europacupen, sen blev jag kraftigt förkyld men är pà bättringsvägen och nu... det sista... Jag har tagit dopingklassad medicin. HELT OTROLIGT! Det verkar inte som det är meningen att jag ska spela ikväll. Vet inte hur det blir än, vi väntar nu pà besked fràn Schweiziska Olympiska Förbundet, de har tydlignen möte om det nu. Det jag har tagit är en nässpray som finns med pà listan pà förbjudna mediciner.. Jag köpte det i förrgàr och fràgade dà apotekaren om det fanns med pà listan eftersom jag nu har viktiga matcher framför mig. Han sa att detta var tillàtet vilket jag dà trodde pà. Han hade uppenbarligen fel och nu àterstàr det att se vad som händer. Tog medicinen senast igàr förmiddags sà det är väl det som talar för att det trots allt kan vara okej att spela.

Oavsett om jag spelar eller inte sà fàr vi ikväll kl 19 hàlla tummarna, dà spelar vi nämligen mot Norge(Holmia)

Hàll en extra tumme för att jag ska fà spela!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erka

Håller en tumme här!

2008-10-08 @ 17:13:02
Postat av: Stefan

Min tumme höll vad den lovade, yey!!

2008-10-08 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0