Ny klubba!

Är hemma från jobet idag. Känner mig inte alls pigg idag heller och eftersom jag inte har någon röst skulle jag ändå inte kunna jobba. Att vara försäljare och nästan stum är ingen lyckad kombination. Nu kan jag dessutom passa på att verkligen vila rösten så den kommer tillbaka så snabbt som möjligt, det är bra!

Trots att jag inte kände mig alltför pigg imorse var jag tvungen att åka på en liten utflykt. Jag och Karin begav oss iväg till Oerlikon och Unihocs lager. Jag har nämligen insett att jag på senare år blivit materiallirare. Från och med idag spelar jag med Top Light 29, fast med ett Badgeblad och en annan grepplinda. Inte mycket med den ursprungliga klubban som jag behöll med andra ord. Min nya klubba ser ut såhär :


Ska bli intressant att se om det blir en att behålla resten av säsongen...

Nu ska jag till apoteket och inhandla näsdroppar och nåt som är bra för slem i halsen...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men du, vääärsta...!! :P

2008-10-06 @ 17:36:52
Postat av: Elin

Snart ses vi:)

Wiiii!!!



Krya på dig!

Kram

2008-10-07 @ 09:11:56
Postat av: carrolajnen

Ina du kan vara bara lugn...! Jag har ju dock konstaterat att jag är nog så illa tvungen att träna såhär mycke med tanke på vilket jobb jag läst. Men jag försöker åtminstone att lyssna på kroppen..=) Lycka till i Europa Cupen

2008-10-07 @ 11:14:08
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/
Postat av: Helmi

NU KÖR VI!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAH!!!! Laddad så in i....!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!

2008-10-07 @ 11:25:04
URL: http://karinhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0