Friskförklarad

Nu är jag oficiellt helt frisk från min skada. Jag var hos sjukgymnasten i  morse och han meddelade mig då att jag inte behöver komma tillbaka utan att jag numera är helt frisk i knät. Jag har ingen svullnad alls och det har återhämtat sig bra muskelmässigt. Härligt!:)

Annars är det bra med mig. Jobbveckan har gått galet fort och jag trivs fortfarande bra. Tror detta kommer att bli mycket bra, kan inte tänka mig något annat.

Imorgon ska jag, Helmi och Schögi till Zürich och mysa lite på förmiddagen. Vi ska visa Schögi storstan, shoppa lite och äta lunch, sen är det bara att ta sig hem för att fara på bortamatch. Möter Burgdorf  imorgon vilket inte borde vara några problem. Burgdorf förväntas  nämligen vara ett av bottenlagen denna säsongen så spelar vi bara hyffsat ska det gå vägen. Hoppas dock på att vi gör ett bra genrep inför Europacupen och då duger inte hyffsat. Ska bli intressant att se hur bra vi gör ifrån oss. Hopp Dietlikon hopp!!!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till friskheten! Jippi! :-)

2008-10-04 @ 13:17:53
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag grattar oxå till friskheten...

Skönt att allt verkar bra,

ha en trevlig helg.

kram

2008-10-04 @ 16:44:59
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Bella

Härligt å höra att du är hel igen. Grattis grattis!!! Lycka till på matchen!

Ha det bra nu så ses vi snart. Ska bli superkul å komma och hälsa på :-)

Kram Kram

2008-10-04 @ 17:07:39
Postat av: Anna

Kul att höra att allt är bra igen!!

2008-10-05 @ 18:07:53
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0