vinst + vinst

Shit vad roligt innebandy är nu!!! Har haft två matcher i helgen och båda resulterade i vinst! Igår mötte vi Höfen, serins absolut sämsta lag, och vann efter typ kostat spel på deras planhalva med 9-0. Tredje perioden slutade 6-0 till oss vilket innebär att vi kanske inte får nåt direkt överbetyg för effektiviteten i de två första perioderna.

På kvällen blev det som befarat en hel del snö vilket resulterade i att busresan hem tog lite tid. Kvart 01.15 var vi dock hemma och då hade jag sovit en stund i bussen så jag var inte alls trött. Det blev istället att mysa upp i Karins säng och kolla på fredagens avsnitt av Idol, mycket mysigt! Jag är så imponerad över hur duktig Kevin är, han är verkligen min favorit i denna tävling. Jag hoppas han vinner, för det tycker jag verkligen att han är värd!

Idag var det match igen, men mot ett lite bättre motstånd, nämligen serietrean Chur! Vi laddade upp inför match med att åka och besöka våran sjuka kompis Schögi för att muntra upp henne lite. Där blev vi bjudna på nybakade lussekatter, pepparkakor och kall mjölk, vlket var grymt gott. Det verkade vara precis vad vi behövde för jag tycker att vi spelade riktigt bra idag! Jag hade iaf hur skoj som helst och börjar nu känna mig någorlunda i form igen! Idag var min bästa match för den här säsongen och det absolut bästa är att jag inte känner mig så långsam längre! Hoppas känslan jag har i kroppen nu håller i sig för då kommer jag vara en mycket lycklig person!

Imorgon blir det eventuellt en joggingtur på förmiddagen, gymmet får vänta tills på tisdag, mina ben måste nämligen få lite återhämntning!

Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Underbart att du känner att du är med på banan igen. Sköt om dig. Kram Rosa

2008-11-25 @ 12:38:42
Postat av: Sofia

Så himla kul att det känns så bra och så roligt vännen! :-)

2008-11-26 @ 08:42:34
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0