Tillbaka igen

I måndags efter lunch bestämde jag mig för att fara hem till Sverige och måndag kväll var jag i Södertälje. Nu är jag tillbaka här nere i Schweiz och kan bara konstatera att världen är liten numera... Hur det var hemma berättar jag ev i ett annat inlägg.

Nu har jag storfrämmande. Igår vid 22 tiden åkte jag till flygplatsen och hämtade Sofia och Sofias mamma Annika som ska vara här nere och hälsa på mig över helgen. Troligtvis blir det en tripp till St. Moritz, dit vill jag verkligen och det ska vara fint väder med. Låter perfekt med andra ord!

Måste bara visa er min bästa adventskalender någonsin!!! Fick denna korg av Sofia igår och den är proppad med klappar, en för varje dag i december fram till julafton :D Åh, längtar nu verkligen till den första!!! Tack vännen för denna fantastiska överraskning. Blir inte bara glad för överflödet av paket utan även för all tid och ansträngning du lagt ner på den. Är bara att konstatera än en gång, du är otrolig!!!

Nu ska jag iväg till jobbet eftersom jag idag har jag utbildning inom utrustningen inom baseboll. Blir jobb mellan 9-11 och sen bär det av till Zürich i eftermiddag. Så ser dagens planer ut...

Trevlig helg allihop!

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Elin

Blir hur imponerad som hellst över Sofias talang att komma på bra överaskningar! Vilken underbar idé!



Hoppas ni får en mysig sista kväll.



Puss o Kram

2008-11-09 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0