Tanzania i maj

Igår kväll bokade jag och min kära tvillingsyster en resa ihop. Vi ska nämligen åka till Tanzania tre veckor i maj!!!!

Anledningen till att det blev just Tanzania är att vi har vänner som för tillfället är missionärer där som vi vill besöka. Igår när jag bokat resan kände jag mig som ett litet barn på julafton, allt blev så verkligt! Nu vet jag att det verkligen kommer att bli av! Jag kommer, som planen ser ut nu, att jobba här tom den sista april, sen blir det till att ta mig hem till Sverige den tredje maj och sen den fjärde bär det av!

Här är några bilder från Tanzania som jag hittade när jag googlade lite. Hoppas jag lyckas ta minst lika fina bilder när jag är där.


Här ser ni var Tanzania ligger på kartan och hur deras flagga ser ut.


Enligt mig verkar Tanzania ha det mesta att erbjuda. Paradisöar, safari, vackra berg, massajer mm

Ska bli så roligt att resa ihop med Elin igen, längtar, längtar, längtar!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska bli såååå kul:D



Längtar redan!



Kram

2008-11-25 @ 16:16:19
Postat av: Stefan

Yey!! Jag blir då inte avis om du tror d... Lr vänta nu!! :) Glad för eran skull iaf!!

2008-11-25 @ 18:27:08
Postat av: Monika

Åh, vad härligt!



Kram

2008-11-25 @ 23:45:54
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad underbart, det blir nog en helt fantastisk resa! Kram!

2008-11-26 @ 08:45:53
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tanzania är ett fantastiskt land... Roligt att ni ska ut och resa! kram Andersons

2008-11-26 @ 22:09:33
Postat av: Rhöös

Lite avundsjuk måste jag ju säga att jag är :)

2008-11-27 @ 23:46:48
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Sofie

Uuuunderbart!!!! Guuu vad härligt! :o)

2008-11-28 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0