St. Moritz

Igår blev det äntligen av, utflykten till St. Moritz! Resan dit var riktigt vacker och med den är vi otroligt nöjda. Tyvärr blev inte besökets i St. Moritz riktigt som vi hade hoppats. Jag ville åka linbana upp på en bergstopp men tyvärr så var alla linbanor stängda. Det är mellansäsong och de öppnar inte förrän den 22 november, typiskt! Vi tog dock en liten promenad, fotade de vackra bergen och fikade på ett café innan vi begav oss hemåt igen.




Tack för en underbar helg tillsammans med er! Är så lycklig över att ha er båda i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv vännen! Det var fantastiskt trevligt, roligt och mysigt att hälsa på dig i helgen! Jag kommer gärna tillbaka! Kram och god natt!

2008-11-10 @ 23:10:10
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hej, hej!

Som vanligt så följer jag händelserna i ditt liv där nere :-)

Alltid lika trevligt att läsa!

Kram!

2008-11-13 @ 22:58:00
Postat av: Carin Bergman

Hej Ina och Elin! Härligt att höra/se att ni lever loppan. Ni måste verkligen ha tur som fått biljetter till hög-oddsare! Glöm inte gå upp i tornet på Tower Bridge!

Umeå idag: Perfekt spark-före. Vi har vallat skidor för i morgon börjar årets skidträning.

Stora omtänksamma kramar Carin

2008-12-26 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0