Rheinfall kvällstid

Det blev tyvärr förlust idag mot Red Ants.. matchen slutade 5-3 och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det resultatet. Vi skapade riktigt många bra lägen men tyvärr gjorde vi inga mål till skillnad från Red Ants som hade bra utdelning på sina chanser. Så kan det gå ibland och nu är det bara att ta nya tag.

Ikväll har jag och Erika varit vid Rheinfall. Erikas första gång och min femte... Vattenfallet är en perfekt utflykt för de som kommer hit på besök men jag måste erkänna att jag börjar bli rätt likgiltig inför detta fall, trots att det är Europas största. Kul att Erika var nöjd iaf och det är det som är viktigast!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, du kommer hinna vara vid det där vattenfallet typ 10 gånger innan du flyttar hem igen :-)

2008-11-17 @ 21:42:24
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0