Besöket så här långt

Nu ska jag snart sova efter ytterliggare en trevlig dag ihop med Sofia och Annika. Jag är verkligen otroligt glad för att de har tagit sig tid och råd för att komma hit och besöka mig, det är så otroligt trevligt och mysigt!!!

I fredags passade vi på att se Zürich och så lagade vi mat ihop. Det var ungeför vad vi hann med eftersom jag hade utbildning med jobbet på förmiddagen och träning på kvällen. Passade på att shoppa lite i Zürich och jag lyckades iaf hitta en vit kappa och ett par skor, inte så tokigt....

Här ser ni lite bilder från gårdagen


1. Sofia, Annika och jag vid Zürichsjön
2. Vacker kvällsbild
3. Zürichsjön
4. Utsikt från ett av kyrktornen inne i Zürich
5. Intressant utsmyckning av balkongen
6. En chokladaffär gick verkligen all in vad gäller julpynt...

Idag har vi besökt staden Rapperswil vilket var en trevlig överraskning! Det var en fantastiskt mysig stad att strosa runt i men tyvärr var det ingen höjdare vad gäller shopping. Hittade dock en adventspresent till min sambo så helt värdelöst var det iaf inte...

Vackert var det hur som helst och det ser ni här...

Trappan upp till stadens vackra kyrka.

På mittenbilden ser ni ett försök till en modellpose. Tyvärr verkar det vara kört för mig men jag hoppas på Sofia, hon ser verkligen ut att ha potential!!! haha...

Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon, då bär det av mot St. Moritz!

Natt natt på er!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Tjena!

Det var längesen jag skrev på din blogg. Men jag tittar nästan varje dag. Så jag håller koll!!! Så tråkigt att höra om din mormor. Känner med dig. Skönt om dig lilla stjärnan. Kram Rosa

2008-11-10 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0