Vilken helg!

Helgen som var spenderade jag ihop med Mattias i Solothurn, det är nämligen där han kommer att bo nio månader med start i augusti. Vi hade en helt fantastisk helg där vi fick se anläggningen(som förövrigt var grym), hans lägenhet, staden, bli bjudna på grillmiddag och sola och bada vid anläggningen utomhuspoler. Att det dessutom var 25 grader och strålande sol gjorde inte helgen sämre direkt. Jag blev riktigt glatt överraskad och är riktigt glad för Mattias skull. Tror verkligen inte att han kan få det bättre någon annanstans! 

Förövrigt var det igår dags för mig att lämna min första säsong i Schweiz bakom mig och flytta hem för sommaren. Nu när jag skriver det här sitter jag i Umeå och har precis kommit in från en timmes joggingrunda. Har insett att Umeå är sig likt.  Jag sov hos Mattias i natt så jag har fortfarande inte sett om min lägenhet står kvar. Börjar bli dags att bege sig hemåt för att kolla läget. Ska bli skönt att komma hem på riktigt!

Detta är alltså mitt sista inlägg från min först säsong i Schweiz, men om jag känner mig själv rätt blir det nog ett och annat inlägg även i sommar. Hur som helst kommer jag att fortsätta blogga även säsong två, det kan ni lita på!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

det har verkligen varit kanonväder hela helgen!

2008-05-12 @ 12:03:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0