Tunisien

Nu är allt bokat och klart. På fredag bär det av till Tunisien. Jag och Sofia flyger från Umeå kl 19 på fredag kväll och har sån tur att planet till Tunisien lyfter samma kväll kl 22. På lördag kan ni alltså tänka på oss när vi ligger där på stranden och steker våra kroppar... gaaaaah, vad jag längtar.

Nu ska jag snart ner på stan och fixa lite saker inför resan. Ska bland annat köpa ett EM-set med matchtröja mm för att kunna ha på EM. Blir nämligen till att fara direkt till Schweiz efter Tunisien. Vi landar fredag natt och flyget ner till Schweiz går söndag dag. Det blir alltså till att packa allt nu som jag behöver de närmaste tre veckorna... Ska nog även köpa mig en och annan tub med solskyddsfaktor. Jag har nämligen inte världens mest tacksamma pigment...

Vet inte om det blir nåt mer inlägg innan resan.. om inte blir det nog desto fler efter:)

Ha det så bra allesammans!

Tjao tschüss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt det låter :)

2008-05-28 @ 11:49:16
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en skön semester. Själv åker jag till Åmsele på en liten tripp. Kram Rosa

2008-05-28 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0