Tråkigt med dåligt väder

Nu börjar jag snart klättra på väggarna. Hade verkligen sett fram emot att vara ledig men det är som inte lika roligt då det är kasst väder. Idag har jag i stort sett spenderat hela dagen med att kolla på Grey´s Anatomy. Lånade första boxen av Sofia och är snart klar med den. Hoppas jag kan låna tvåan snart. Jag är verkligen inte typen som kollar mycket på tv.. och jag måste erkänna att jag blir lite rastlös av det. Har kollat en dag och känner redan att jag hellre skulle göra annat. Önskar att fler var lediga dagtid...

Annars är det väl lugnt. Körde ett hoppstyrkepass med IKSU ikväll. Antar att jag inte lär kunna gå de närmaste dagarna. Men det är väl så det brukar vara så jag är van:)

Imorgon är det gymmet som gäller. Känner att jag har lite att ta igen. Skönt att verkligen sätta igång på allvar. Tänkte ta och springa en extra A1:a imorrn oxå, om jag nu kan ta mig ur sängen vill säga:)

Kram och god natt! 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej!
Kul att ni du och din sambo har bestämt er för en säsong till. Vi kan väl ses när jag kommer uppåt. Du är välkommen att komma neråt. Sköt om dig Kram Rosa

2008-05-21 @ 19:13:14
Postat av: Rosa

Hej!
Kul att ni du och din sambo har bestämt er för en säsong till. Vi kan väl ses när jag kommer uppåt. Du är välkommen att komma neråt. Sköt om dig Kram Rosa

2008-05-21 @ 19:13:56
Postat av: Rosa

Hallå vad hände fler kommentarer. Kram Rosa

2008-05-21 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0