Super-Helmi & Prima-Ina forever!

Idag är en mycket bra dag! Pratade med Karin för en stund sen... hon har bestämt sig för att komma tillbaka=) Det blir alltsà ytterliggare en säsong för oss ihop här nere sà jag behöver inte längre oroa mig för att bli ensam!!! Wiiiiiieeeeeeeeee!

Förutom det sà skiner solen även idag. Jag ska ikväll ut och jogga med Simi och sen äta middag med dem. Ser jag fram emot!

Hoppas ni har det bra där hemma oxà!

Förretsen... Idag har Carina (Karina) namnsdag oxà, sà passande=) hihihi

Kommentarer
Postat av: Helmi

FOR EVER AND EVER!!!

2008-05-07 @ 22:32:53
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: Anna

Så roligt! Då blir det nog ett till riktigt bra år. Skönt!

2008-05-09 @ 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0