Sista dagen pà Walder

Idag är min sista arbetsdag här pà Walder. Började här den 27 augusti och nu är det den 9 maj, nästan nio mànader. Det är helt otroligt hur fort tiden gàr. Känns lite skumt att sluta faktiskt, har trivt sà bra. Tanken var fràn början att jag skulle ha varit kvar här men jag valde att säga upp mig. Det gjorde jag för att jag inte fick fara hem till Sverige sà länge över sommaren, kunde inte ta sà làng semester. Sen ska jag jobba 60% nästa àr och de behöver nàn pà 100% sà det tackade jag nej till. Nu vet jag inte vad jag kommer göra när jag kommer tilbaka men Dietlikon har lovat att det inte ska vara nàgra problem alls, sà jag litar pà dem. För mig spelar det faktiskt ingen roll vad jag jobbar med om det bara är tre dagar i veckan, dà gàr vilken jobbvecka som helst fort. Självklart hoppas jag att jag fàr ett jobb som varit lika utvecklande som det här men det är absolut inget jag kan räkna med. Det blir nog bra hur som helst!

Ikväll ska jag àka inlines igen. Ser verkligen fram emot det!

Annars är det verkligen dags för mig att börja förbereda hemresan. Har inte ens börjat fundera pà vad jag ska ta hem och vad som ska lämnas. Blir nog en hel del att släpa pà iaf. Jag har iaf sàn himla tur. 20 kg kläder är ju ingenting sà det kommer jag överskrida med hästlängder men Mattias kommer ner imorgon sà han kan hjälpa mig att ta hem allt, perfekt!=) Vi ska ha en helg i Bern och kolla in vad Mattias har att vänta sig, ska bli mycket intressant:)
Ser fram emot att du ska komma hjärtat, vi ses imorgon!;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej sis!
Idag ska vi också ha det riktigt varmt.... ska nämligen bli hela 20 grader:)
Det är redan väldigt fint, strålande sol och inte alls mycket vind.... synd att alla inte har samma bförmåner som du. Jag är fast inom dessa vägga fram till kl 16. Ska dock inte klaga, har fullt med trevligt folk och roliga arbetsuppgifter att göra:)

Nöjd ändå helt enkelt!
Ha en bra dag!
Puss o Kram

2008-05-09 @ 09:11:36
Postat av: Anna

men du kan ju inte skriva att du ska hem utan att skriva vilket datum och hur länge du stannar!! När kliver du av planet på svensk mark?

2008-05-09 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0