Har det bra!

Nu har jag snart varit hemma i en vecka. Måste säga att jag än inte kommit in i ledighetskoman som man lätt hamnar i då man är ledig. Jag har nämligen vart uppe i bra tid alla dagar och har gjort vettiga saker av min tid. I onsdag var jag tex i Sundsvall med Sofia och Johanna. Jag hade mitt livs shoppingdag. Köpte en klänning, en kjol, två jeans, fyra linnen, en myströja, en annan tröja som jag inte vet vad den heter:) och underkläder. Det bästa var att det bara var riktigt bra köp, sånna som man väldigt sällan lyckas med! Jag lyckades med alla på en och samma dag. Sundsvall har grym shopping, bara att konstatera!

Annars hinner jag med att springa en runda varje dag, har bakat bröd, träffat vänner osv.

Det som var mest förvånade var att jag inte riktigt kände mig hemma i min egen lägenhet. Kändes som att jag bara skulle hyra den ett litet tag... Hoppas det känns bättre snart. Det borde det iaf bli när jag får upp lite mer personliga saker i den. Just nu är den rätt opersonlig, utan fotos osv. Ska göra en insats nästa vecka.

Måste dock erkänna att det känns sådär att det snöar... Igår när jag var ute och sprang så snöade det så mycket att det verkligen såg ut som en vinterdag. Som tur är ligger ingenting kvar på backen!

Nu ska jag ta mig ut på stan och göra lite ärenden...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0