Fantastisk kväll

Idag har jag hunnit med mycket! Jobbade nästan heldag(till 16.15) sen var jag förbi Salming och pratade lite med dem. Efter det hade jag möte med ordföranden i Dietlikon om det som ska fixas innan jag far hem och vad vi ska ändra i kontraktet... det bästa kommer sist...

Jag har precis kommit hem från en grym kväll ihop men Nati, Rebi och Silvi. Vi var i närheten av flygplatsen och åkte inlines i en timme i solen. Åh, vad grymt!!! Tack Elin för den grymma presenten(fick inlines av Elin i 25-års present), den hoppas jag jag får mycket användning av!

image360
                                
1. Nati, Silvi och Rebi
2. Jag och Rebi precis efter vi kommit dit
3. Nati bjöd på glass då vi kommit halvvägs
4. Från fikaplatsen kunde vi på nära håll se massa plan som landade


Kommentarer
Postat av: Elin

Varsågod!:D Alltid kul när man kommer på en bra present!

Jag hoppas också de kommer väl till användning, annars kommer jag nog låna dem.

Kram

2008-05-08 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0