Besök

Åh vad mysigt det är med besök! I morse körde jag Elin och Sofie till flyget. Elin har varit här sedan i tisdags och Sofie kom i torsdags morse. För en gångs skull har det även varit fint väder under tiden jag haft besök så det kändes riktigt kul.
Det har självklart blivit en hel del träning. En joggingrunda på 60 minuter har vi hunnit med alla dagar. Elin sa att det kändes som att hon varit på träningsläger=)

Annars har vi hunnit med sightseeing i Zürich, en dag i Luzern och ytterliggare en dag i Zürich, men då bara för att njuta av det fina vädret=)

Jag är jättenöjd med helgen men ser redan fram emot helgen som kommer, då kommer nämligen Mattias ner!

Här är lite bilder från helgen som var:

   
Zürich

    
Luzern

näe nu är jag less! Vet inte vad jag gör fel men bra blir det då inte... Bilderna jag försöker lägga upp kommer upp på tvären, går inte att förstora och nu vill den inte heller lägga upp fler bilder... suck. TRIST!

Jaja, ni får helt enkelt hålla tillgodo med det som finns!

Kram och god natt!


  

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, man kan ju inte lyckas med allt. Det var trevliga bilder iaf :)

Kram Anna

2008-05-09 @ 14:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0